EnglishHebrew
EnglishHebrew

עיצוב משרד גדול

תוכן עניינים

הרבה פעמים, עצם זה שעומד לרשותנו שטח גדול לעיצוב, אנחנו הולכים לאיבוד, אנחנו מעצבים אותו “יותר מדי”, וזה מאוד בולט בעין, או שלחילופין, אנחנו לא יודעים מה לעשות עם כל השטח ולכן אנחנו לא מעצבים אותו בכלל או משאירים הרבה חלקים ריקים.

עיצוב משרדים גדולים

דוגמא טובה לכך אפשר למצוא כשאנחנו ניגשים לעיצוב משרד גדול. לא מעט מעצבים נתקלים בזה כשהם מתבקשים לבצע עיצוב חללי עבודה משותפים, בין אם מדובר כחלק מתהליך של עיצוב משרדים עורכי דין או עיצוב משרדים אחרים. כאשר יש חלל גדול, או אפילו משרד אחד גדול, הרבה פעמים בעלי המשרד לא יודעים כיצד לעצב את המקום ואז המעצבים צריכים להשתלט על העניין.
צריך להיות מאוד רגישים, לא רק עם בעלי המשרד אלא גם עם מה שהם נותנים לנו ביד כשאנחנו מתבקשים לבצע עיצוב משרד גדול או עיצוב חללי עבודה משותפים שיושבים על חלל גדול של החדר. זה לא פשוט, כי הרבה פעמים בעל המשרד ירצה למשוך למקום אחד ואז המעצב יצטרך להסביר לו שזה לא לעניין או לא נכון, וכן עיצוב כזה עלול לגרום רק נזק.
חשוב להבין, כשניגשים לעיצוב משרד גדול, יש לקחת בחשבון פרמטרים שונים, למשל, כמות האנשים שאמורה להשתמש במשרד, מה הם בדיוק אמורים לעשות, אילו רהיטים אמורים להיות נוכחים בו ועוד שורה ארוכה של פרמטרים שאמורים להשפיע, כמובן שיש גם את השאלה כיצד המשרד בנוי, מה אפשר לשנות ומה אי אפשר.
כשאנחנו ניגשים לעיצוב משרד גדול, ולא משנה אם זה עיצוב משרדים לחברות הייטק או עיצוב משרדים לעורכי דין, לעיתים הגודל מתעתע בנו. אנחנו נוטים לחשוב שאם יש לנו אפשרות לעבוד עם משרד גדול אנחנו יכולים לעשות הרבה דברים. זה לא מדויק, כי יש מטרה לגודל ויש לו משמעות. גם אם אמור לעבוד במשרד אדם אחד, סביר להניח שאמורים להגיע אליו לקוחות, ספקים, עובדים וכדומה. גם אם לא, עדיין צריך לעצב את המשרד באופן כזה שיתאים לו ולא לעצב לשם העיצוב או לעצב בגלל שמדובר במשרד גדול וצריך להכניס לתוכו אלמנטים מסוימים.
לסיום, עיצוב משרד גדול היא תורה כשלעצמה. יש גישות שונות, יש דרכים מסוימות כיצד לגשת לזה, אי אפשר לבצע את העבודה רק על סמך זה שמדובר במשרד גדול, ויש לנו שטח לעבוד איתו.
עיצוב משרד גדול

לתיאום פגישה ללא התחייבות

צרו קשר עוד היום:

מאמרים נוספים